Proces rekrutacji
1. Złożenie aplikacji
Pierwszym krokiem jest przesłanie do nas dokumentów aplikacyjnych (CV). Poprosimy Cię o wypełnienie stosownego formularza, a jeżeli wymaga tego stanowisko również o odpowiedzi na kilka pytań. Po wypełnieniu formularza i przesłaniu dokumentów otrzymasz wiadomość potwierdzającą wpłynięcie aplikacji do naszego systemu.
2. Przeanalizowanie dokumentów
Drugim krokiem zajmą się nasi rekruterzy, którzy wszystkie złożone dokumenty dokładnie przeanalizują. Skontaktują się z kandydatami, którzy spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu. Jeżeli kandydatów będzie wielu, będą potrzebowali więcej czasu. Dlatego proszą o cierpliwość.
3. Rozmowa kwalifikacyjna
Do tego kroku przejdą kandydaci, których rekruterzy zaproszą na rozmowę. Będą chcieli poznać dokładnie deklarowane w CV umiejętności i wiedzę. Rozmowa może odbyć się bezpośrednio, telefonicznie, lub w formie wideokonferencji.
4. Próbka pracy / AC
Rekrutacje na stanowiska bezpośrednio-produkcyjne poddawane są próbce pracy. Natomiast w przypadku naboru na stanowiska specjalistyczne lub kierownicze wykorzystujemy techniki Assessment Center; polegające na ocenie pożądanych umiejętności poprzez pracę indywidualną i grupową.
5. Informacja zwrotna
Szanujemy naszych kandydatów za ich gotowość do podjęcia u nas pracy, poświęcony czas i dlatego niezależnie od uzyskanego wyniku, przekazujemy informację zwrotną telefonicznie lub mailem (do 15 dni od ostatniego kontaktu).