Loader

Dobrowolscy - tradycyjne wędliny z Wadowic

X
Fundusze Europejskie
Dobrowolscy - 100% polskiego kapitału

Dobrowolscy
100%
Polskiego kapitału

17 października 2018

Dobrowolscy wskazują ścieżki rozwoju

Ponad 400 przedstawicieli handlu zgromadziła „Biesiada u Braci”, zorganizowana przez firmę Dobrowolscy. Oprócz udziału w części handlowej uczestnicy spotkania mieli też możliwość poszerzenia wiedzy na temat efektywnych strategii sprzedaży mięsa i wędlin oraz skutecznych metod wykorzystania potencjału rynku. Nie zabrakło również dobrej zabawy, czyli konkursów, niespodzianek i koncertów.

Jesienne targi były trzecią tego typu imprezą zorganizowaną przez zakłady mięsne Dobrowolscy w tym roku. Do Dworu Ostoya w Jasionce, gdzie odbywała się „biesiada”, przyjechało niemal
dwa razy więcej osób niż na wiosenne targi w Chotowej. Jak zapewnia Grzegorz Zych, wiceprezes firmy Dobrowolscy, kolejna edycja imprezy, planowana na przełom lutego i marca przyszłego roku, zgromadzi jeszcze więcej uczestników. Wzrosła też liczba stoisk, na których prezentowały swoją ofertę przedsiębiorstwa współpracujące z wadowickim producentem wędlin.

Miodowa rewolucja

Organizatorzy zadbali o to, żeby impreza nie miała charakteru wyłącznie sprzedażowego. Niemniej jednak najnowsze wyroby firmy, w tym szczególnie nowa linia produktów pieczonych na miodzie, cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. – Nasze nowości wyróżnia wysoka zawartość mięsa, brak konserwantów i krucha konsystencja. Choć najważniejszy jest oczywiście doskonały smak, który bierze się stąd, że przed włożeniem do pieca każde z mięs jest smarowane warstewką miodu wielokwiatowego i zapiekane przez 120 minut – tłumaczy Anna Burak, menadżer ds. produktu w firmie Dobrowolscy.

Cenne wskazówki

Organizatorzy październikowego spotkania położyli duży nacisk na edukację detalistów. – Dajemy gościom coś wyjątkowego, czego nie znajdą gdzie indziej – tłumaczy Grzegorz Zych. –W ramach cyklu „Akademia u Braci” wskazujemy właścicielom sklepów, w których obszarach biznesu mogą poprawić efektywność, szkolimy ich w zakresie prawidłowego ułożenia mięsa i wędlin w ladzie chłodniczej, zasad klarownej ekspozycji oraz właściwego oświetlenia – dodaje. Firma, która podkreśla swoje polskie korzenie, chce nie tylko dostarczać do punktów sprzedaży dobre produkty, ale także gotowe rozwiązania, które pozwolą detalistom poprawić rentowność sprzedaży mięsa i wędlin. Jednym z nich jest program partnerski Spiżarnia Braci. W tym formacie z powodzeniem działają już pierwsze placówki. Inną nowością dla sklepów są kąciki dla dzieci Kukuryku, gdzie na najmłodszych czekają kredki i kolorowanki. Gdy dzieci zajęte są rysowaniem, rodzice mogą  spokojnie zrobić zakupy.

Jesteśmy już w
5770+
sklepach w Polsce
Nasze produkty możesz znaleźć m.in. w sieciach: Delikatesy Centrum, Stokrotka, Groszek, Lewiatan, Społem, Jubilatka, Piotruś Pan, Spar, Euro, Cezar, E.Leclerc, HITPOL, Nasz Sklep, Passa, Zielony koszyk, Gram, Wegar, Tradycja&Jakość, Polska Grupa Zakupowa Kupiec, Tomi Markt SZUKAJ