15 września 2020
Nasze produkty zdobyły dwie nagrody w plebiscycie “Perły Rynku FMCG 2020”
Srebro, w kategorii wędliny, przypadło linii „Polskie Rarytasy”. Z kolei na trzecim miejscu wśród parówek znalazła się marka „Syty Wilk”.
Uroczysta Gala wręczenia nagród odbyła się 10 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Wyróżnienia w naszym imieniu odebrali: Krzysztof Dobrowolski – Wiceprezes Zarządu i Waldemar Jakubus – p.o. Dyrektora Sprzedaży i Marketingu.
Plebiscyt „Perły Rynku” organizuje od 2006 roku redakcja branżowego magazynu “Wiadomości Handlowe”. Celem projektu jest wyłonienie najlepiej przyjętych przez rynek nowości spożywczych i kosmetycznych, w tym roku po raz pierwszy również wyrobów regionalnych. Laureaci badania wyłaniani są przez grono kilkudziesięciu ekspertów – przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku spożywczych sieci handlowych. Zadaniem jurorów jest przetestowanie zgłoszonych do badania produktów i ocena ich potencjału rynkowego.